11/19/2011

Nu har bloggen fått sig en liten makeover också! Den måste ju matcha hemsidan!
Är faktiskt riktigt stolt över att jag lyckats fixa mig min hemsida helt på egen hand. Massa småfix kvar men jag är nog nöjd sen.... Ett tag.... Pöööh!

Smakar på mitt stamnamn typ varje dag.. Nöjd? Svar ja!

Blir lite kattande de närmsta helgerna. Ska strax börja göra mig iordning för "efterfest" med Västsvenska Kattklubben eftersom jag hjälpte till vid deras utställning. (Och för att jag går över till VK till nästa år), nästa helg är det kattens dag och katterna ska få visa upp sig i lokala djuraffären.

Det bästa sparar vi till sist och det är Ädelkatten 3-4 december! Då får man finbesök av Annelie och Jael med vänner och katter. Jag tänkte bjussa på middag på fredag kväll och har bjudit in lite allt möjligt löst cornish-folk från göteborgsområdet!

Dock ställer jag ju endast huskatten på ÄK så jag får ju väga upp i cornishsällskap.

Ett referat från World-Winner borde jag ju skriva ihop också och visa bilder.. Kort och gott var det KUL, vilket man alltid har i sällskap av Vera och Steph! Kan bjuda på en bild på oss som är tagen när det står 4-4 i röster på Freaky och en Aby... Förtvivlan, Glädje, Vänskap och Kärlek!


Kort och gott.. Love you girls! Tack för en underbar resa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar