1/16/2011


Detta har ju vart en ren fotoblogg innan men som sagt så har det vart torrt med foton det senaste. Katter skall inte fotas med blixt helt enkelt och det är lättare sagt än gjort vid avsaknaden av ljus...

I alla fall så var det lite tack vare en relativt nyfunnen, väldigt humoristisk och underbart rolig vän vid namn Stephanie som frågade mig en kväll om vilken bloggplats jag använder och på den vägen var det...
Sen är det faktiskt tack vare ett bekant ansikte från utställningar som jag inte alls egentligen känner. Jag har via facebook klickat mig in på hennes blogg och blivit inspirerad!

Här har ni hennes bloggadress; Fifiofkungsgarden

Cred till er för att omedvetet blåst liv i ett hopplöst fall, haha!

Steph har under hösten också dragit mig in i assistenternas värld! Det är riktigt spännande måste jag säga och man försakar ju aldrig en chans att klämma och känna på katter av alla dess slag.. (Även om jag tycker att hon borde förvarnat mig om att man inte får klappa en perser medhårs under bedömning... Jag blev ju lynchad av de hysteriska ägarna efteråt som länge och väl preppat fram den fluffiga pälsen.)

Kontentan av det hela är att jag känner mig på G igen! Med allt vad kattande heter.
Sista året har vart tungt, Luna är evigt saknad.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar